10 bodů
Návrh na zajištění služeb a odstranění neshod:
- Prováděly by se pravidelné audity v termínech limitovaných dle norem a zákonů – hygiena, elektrorevize, BOZP, marketing
- Z uskutečněných auditů by se činily zápisy s výsledky shledání – konkrétně po nalezení neshod - návrhy na nápravná opatření a jejich odstranění a řešení
- Následně po konzultaci s objednatelem služeb a poradenství by se navrhly termíny odstranění neshod a zpracování postupů k jejich odstranění v souvislosti s plánováním budgetu společnosti
- Stanovily by se priority neshod, které by nesnesly odkladu – důvodem je dodržení „zdravého“ legislativního prostředí
- Zpracování směrnic vedoucích k zajištění bezpečného provozu a uvedení do praxe (Směrnice - BOZP, Hygiena a prevence nozokomiálních nákaz, pravidelné revize dle norem ČSN)
- Následné periodické kontroly po implementaci směrnic ve společnosti a hlavní kontrolní činnost nastavených opatření
- Provádění oprav elektro, stavební práce v souvislosti se zjištěním neshod
- Doporučení zajišťující jednotné objednávání léků, SZM, dezinfekční prostředků, OOPP, prádlo, úklid, strava, doprava – předpoklad snížení nákladů
- Hledání rezerv personálního zabezpečení provozu – optimalizace a snížení mzdových nákladů, využití prostor
- Pravidelné zajištění komplexní servisní činnosti v areálu